
Hledaný výraz musí mít více jak 2 znaky.
Mnozí si představují, že na centrálu operátora přijde Andrej a řekne, že když jemu a celému ministerstvu desetkrát zlevní volání a data, aby mohl více tweetovat, bude jim tam následujících pět let místo finanční kontroly posílat donášku koblih. Jenže takhle to nefunguje ani ve státní správě a už vůbec ne v soukromém sektoru. Za celým procesem vyjednávání pohádkových cen i pro malé a střední soukromé firmy stojí silné profesionální týmy s množstvím zkušeností, nápadů a schopností. Jedním takovým jsou právě nákupčí z KRC partners.
Třeba v dubnu tohoto roku za nimi přišla velká česká internetová firma, že by chtěla svým zaměstnancům zlevnit pohonné hmoty do jejich služebních automobilů. „V takových projektech je třeba brát v úvahu nejen úsporu na fakturách od dodavatelů PHM, ale také vnitřní náklady firmy. Třeba řidič, který si pro levnější naftu zajede čtyři kilometry, projede zbytečně osm kilometrů a ještě ztratí svůj čas. Ne každá úspora je tak ve finále úsporou,“ říká jeden z partnerů. Vše je nutné sladit tak, aby výsledný efekt byl pro firmu i její zaměstnance optimální, přičemž v neposlední řadě jde také o komfort samotných zaměstnanců. Po zvážení všech aspektů vyjednali KRC partners společnosti úsporu přes tři čtvrtě milionu korun na zakázce v hodnotě pěti a půl milionu. To je víc než 14 %.
O měsíc později zase zajišťovali společný tendr na odběr elektřiny a zemního plynu pro 22 firem se 46 odběrnými místy. A výsledek? Úspora téměř polovina! Původní nabídku za silovou část energií na 4,5 milionu dokázali stáhnout až na 2,3. „Podstatné je, že nezapomeneme ošetřit i další neregulované poplatky. Častým kamenem úrazu bývá, že si někdo vyjedná dobrou cenu vlastní energie a tyto poplatky neřeší, ale pak na nich dodavateli vrátí větší část úspory,“ dodává partner. Alianční tendry jsou dobré pro menší a střední podniky, které v něm sdruží své odebírané objemy energií, a dodavatelé pak nabídnou ceny, na které by jednotlivé firmy samy nikdy nedosáhly. V tom je mimo jiné velká síla KRC partners a jí podobných firem – kontakty na firmy se společným zájmem a schopnost jejich sdružení v jeden celek s velkou vyjednávací silou.
Zajímavá byla také zakázka pro strojírenskou skupinu v první polovině tohoto roku. Na jedné straně jí KRC partneři pomocí série tendrů pomohli uspořit až nad očekávání vysokou částku, když pro její výrobní závody vybírali dodavatele na různé výrobky a služby (od režijních nákladů typu energií přes obalové materiály a palety až po kancelářské potřeby), a na druhé se jim podařilo do budoucna sjednotit nakupování některých komodit pro celou skupinu. Tím ale spolupráce zdaleka neskončila. Například v dalším z tendrů také dokázali prodat vyřazené stroje společností za maximální možnou cenu (cca 4 miliony korun), což se počítá do celkové úspory.
Také máte firmu a zajímalo by vás, jak by tito nákupní experti řešili vaše náklady? Zeptejte se jich na e-mailu KRC@KRCpartners.com. Potenciálním investorům do jejich dluhopisů rádi poradí a předvedou své služby. Ať už proto, abyste je blíže poznali před rozhodnutím o investici, nebo jen máte chuť dosáhnout reálných úspor ve svých nákladech. Vyjednanou úsporu můžete na oplátku investovat do dluhopisů KRC a nakonec to může skončit dlouhodobou spoluprací daleko za hranicí pouhého zhodnocení financí na úrocích.
Mezi klienty společnosti patří například Mountfield, J&T, Datart, Sazka, SKANSKA, Hewlett-Packard, SIKO koupelny, Vítkovice STEEL či Zetor a její roční obrat je 10 milionů korun. Chcete se podílet na jejím růstu?