Emitentem korporátních dluhopisů je společnost ALEMAR Food Group založená v březnu roku 2021 za účelem vytvoření holdingu zaměřeného na výrobu a prodej konzerv a doplňkový obchod s krmivy a potravinami.
Dnes už je Alemar díky společnostem Martypet s.r.o., Martypet Invest s.r.o. a Alemar Real Trading s.r.o. které 100% vlastní, technologickou i výrobní špičkou ve svém oboru v celé Evropě.
Společnost Martypet s.r.o. je výrobcem superprémiových 100% masových konzervovaných krmiv pro psy značky MARTY, kompletních krmiv značky LOUIE a unikátních exkluzivních krmiv značky Rex Heritage Club.
Koncem roku 2016 totiž vyvinula unikátní technologický postup pro výrobu čistě masových konzerv bez jakýchkoliv aditiv, příměsí či zahušťovadel, a začala získávat na významu. Dostala se do řetězců jako Hornbach, Zvěrokruh, Alza, Rohlík, Kifli, Gurkerl, Fressnapf, UpToPet, BAF GmbH nebo Yoggies a už eviduje poptávku i od společností Carrefour, DINO Market či Plaček Pet Products.
Kromě vlastních značek (cca 30 až 40 % produkce) vyrábí i mnoho privátních (60 až 70 % produkce), které vyváží do celé Evropy. Export tvoří přibližně polovinu tržeb. Dominantními trhy jsou přitom zejména Česko, Německo, Rakousko a Francie, ale vyváží se například i do Jižní Korei či na Tchaj-wan.
Obrat za listopad 2021 činil 1,8 milionu korun, za prosinec 2021 už 6 milionů a pořád roste. V roce 2022 chce proto Emitent instalovat druhý sterilizátor, což zvýší produkční kapacity o dalších cca 10 milionů korun měsíčně, a do konce roku 2024 plánuje otevření dalšího provozu o kapacitě až 5 milionů korun.
Ani tyto kroky ale nepostačí k uspokojení aktuální poptávky (již sjednané kontrakty se společností Plaček Pet Products, aj.), proto už majitel holdingu Martin Košťál (rozhovor s ním si můžete přečíst na E15.cz) plánuje další rozšíření výroby a rozběhnutí účinného B2C prodeje, který dramaticky zvedne marži, flexibilitu uvádění novinek na trh i možnost pružně reagovat na změny cen vstupů v současném turbulentním prostředí.
A právě dluhopisy mu k tomu mají pomoci.