21. 5. 2020
Koronavirovou krizi jsme využili k optimalizaci nákladů, zejména k automatizaci interních procesů, díky čemuž jsme snížili provozní náklady. Zaměřili jsme se na produkt formou analýzy výsledků průzkumu mezi snoubenci z minulého roku a na základě toho spustili svatební fórum, které na našem portále chybělo nejvíce nevěstám (73%). Optimalizovali jsme také mikrodata pro Google, který nás teď bere jako jedničku mezi svatebními portály v Česku," říká šéf Svatby.cz Ondřej Bambous.
"Držíme se plánu i když ho musíme dle aktuální situace posouvat v čase. Vstup na Slovensko stále plánujeme v tomto roce."
13. 5. 2020
Po dobu zákazu svateb měli na Svatba.cz všichni dodavatelé profily zdarma.
20. 2. 2020
Díky novému portálu se konverzní poměr na webu (poptávka, zobrazení kontaktů dodavatele apod. ku návštěvnosti) zvedl z 0,99 % na 4,8 % a průměrná cena, kterou zákazníci platí za prezentaci svého profilu v katalogu, vzrostla z 3 668 Kč na 6 322 Kč (+72 %). Toto číslo převyšuje původní plán, který počítal s 40 %.
3. 2. 2020
Emitent spustil slevovou akci. Do 15. 2. 2020 objednáváte dluhopisy se slevou 500 Kč na každý kus. To odpovídá výnosu 9,47 %.
27. 11. 2019
Svatba.cz vydala druhou emisi dluhopisů na další rozvoj. Opět jsou dozajištěné ručitelským prohlášením všech tří majitelů a dalších dvou firem. Celkový objem tentokrát činí pouze 3,7 milionu korun.
13. 11. 2019
Tři nový obchodníci (dva na Moravu a jeden na Čechy) jsou vyškolení a vyrážejí do terénu. Další dva na telesales brzy posílí jednoho stávajícího, a tím bude obchodní tým kompletní.