22. 4. 2024
Abychom posílili náš preferovaný B2C kanál, navázali jsme spolupráci se špičkovými odborníky na B2C komunikaci v Rakousku a Německu. Po dosažení obratů proporcionálně odpovídajících českému e-shopu přepočítáno na počet obyvatel, nás provozně uživí čistě B2C kanál.
22. 4. 2024
Nový marketingový ředitel již přináší plody své práce. Za duben 2024 se blížíme ke stejným prodejním výsledkům jako před vánoci, ovšem s cca 1/4 náklady na reklamu! Tyto prostředky nám zůstávají jako marže.
22. 4. 2024
Pásový dopravník, který odvádí balíky plechovek z našeho balicího tunelu, nám byl doručen. To nám nyní umožní nainstalovat etiketovací zařízení na hotové balíky, abychom ušetřili jednoho zaměstnance v čisté části provozu.
18. 4. 2024
Nová automatická plnička konzerv se dvěma plnicími hlavami, díky kterým jsme schopni dosahovat až 3000 ks za hodinu, byla úspěšně uvedena do provozu!
17. 4. 2024
Tak jak jsme informovali již v předchozích reportech a aktualitách, tu nedůležitější fázi projektů rozšíření, kdy jsme začali investovat a budovat výrobní provoz, ale kapacity ještě nerostly z důvodu principu "úzkého hrdla", máme za sebou. Nyní jsme na konci druhé fáze rozšíření našich produkčních kapacit a díky těmto kapacitám jsme znovu schopni tvořit zisky! A co víc, cílíme až k miliardě ročně v tržbách a EBITDa okolo 25-30 %!
Abychom tyto kapacity udali nejen na výrobu již existujících poptávek, ale abychom naplnili i požadavky jiných potenciálních klientů a IFS norem, rozhodli jsme se zavést systém HBZ a opatřit všechny naše výrobky takzvaným "e" symbolem k údaji o hmotnosti.
15. 4. 2024
Abychom získali plánovanou IFS certifikaci, nainstalovali jsme v celém provozu držáky úklidového náčiní typu požadovaného právě pro IFS certifikaci.
A abychom zrychlili proces výroby, která je už nyní schopna po náročné investiční fázi tvořit zisky, nainstalovali jsme sušicí zařízení, které urychluje výrobu, jelikož je možné konzervy i kapsičky přímo z autoklávu skládat na pás, odkud putují do sušičky a ta je usuší a připraví k balení nebo etiketaci a následujícímu balení.
8. 4. 2024
Influencer marketing je velmi důležitý pro podporu prodejů v B2C kanále. Prvních 5 influencerů jsme již vybrali a v následujícím týdnu začnou tvořit content!
8. 4. 2024
Abychom zvýšili efektivitu a rychlost výroby kapsiček, zavádíme další stupeň automatizace výroby, která dosavadní rychlost produkce až zdvojnásobí.
7. 4. 2024
Abychom v první řadě pomohli opuštěným psům, ale zároveň i dostali mezi lidi naše konzervy značky Louie, zahajujeme spolupráci s útulky. Každý, kdo si z útulku vezme psa, tak k němu například může dostat balení konzerv Louie s adresou na náš eshop.