18. 6. 2025
Pro zahájení výroby pro největší Evropský e-shop s chovatelskými potřebami jsme učinili další podstatný krok. Byly podepsány nezbytné smluvní dokumenty a nastavujeme propojení EDI.
18. 6. 2025
Ačkoliv jsme původně mysleli, že pro kočky vyhradíme značku MARTY, vzhledem k tomu, co budování značky reálně stojí, jsme se rozhodli schovat i produkty pro kočky pod značku LOUIE raději než celý marketing dělat 2x. Navrhli jsme také nové receptury: játrovka, hovězí, losos a kuřecí. Tyto jsme již otestovali a vybrali nejakceptovanější vzorky.
18. 6. 2025V moderní době je "vědět" ještě důležitější než kdykoliv dřív. Proto jsme navázali spolupráci se společností Dun & Bradstreet, která provozuje rozsáhlý systém obsahující informace o firmách působících v různých odvětvích včetně jejich finančních a velikostních ukazatelů, jmen osob ve vedení a trendů v odvětvích. Tyto informace jsou nám nyní k dispozici a my tak víme přesněji kam mířit a čím má a nemá smysl se zabývat.
18. 6. 2025
V současné době mailing používáme pouze na e-shop klientelu, kde má tento přístup většinou okamžitý vliv na obraty. Vzhledem k tomu, že se ale u nás v posledních měsících vše dynamicky mění a vyvíjí a dnes jsme schopni vyrábět věci, které jsme včera ještě neuměli, jsme se rozhodli zahájit pravidelný měsíční mailing i na naše B2B kontakty, kterých máme značné množství, abychom je o těchto novinkách v reálném čase informovali a tím urychlili realizaci projektů privátních značek.
18. 6. 2025
Poté, co jsme dokázali nahradit jednu želírující látku v ceně 390 Kč za kilogram nahradit novou v ceně 170 Kč / kg, což pro nás představuje měsíční úsporu 200-300 000 Kč, jsme kontaktovali další dodavatele stejné suroviny a našli jsme ji dokonce v ceně 50 Kč / kg. Po prvotních testech funguje stejně dobře. To nám vytvoří další úsporu při výrobě.
17. 6. 2025
Před časem jsme dostali poptávku od Italské sítě prodejen s chovatelskými potřebami po konzervách konzistence "mousse", což představuje kašovitou pěnu. Tehdy jsme nedokázali poobný produkt vyrobit. Díky našemu týmu jsme však vyvinuli recepturu, která podobné konzistence dosahuje.
16. 6. 2025
Dle předběžných výpočtů se dostáváme při objednávkách v objemech, jaké dosahujeme od víkendu do pozitivní EBITDy.
Nejde ještě o definitivní výpočet, nicméně PNO bylo započítáno a v součtu B2B a B2C zakázek bychom se v těchto dnech měli dostat již do pozitivních čísel. Toto jsme očekávali až po spuštění velkých B2B projektů a rozsáhlé marketingové kampaně! Budeme se snažit tento trend držet i do spušení zmíněných projektů.
16. 6. 2025
Na skladě uvolňujeme místo pro nové vylepšené receptury LOUIE. Proto jsme zákazníkům nabídli zajímavou akci, při které nám ale i tak ještě zbývá na výrobcích pěkná marže. Za neděli 15. 6. 2025 jsme díky této akci získali objednávky za 824 731 Kč.
13. 6. 2025
Našim jednorožcem, kterého chceme jednou předehnat je společnost Landguth z Německa, od které k nám mimochodem i přecházejí někteří zákazníci. Tato firma měla před pár lety obrat 220 mil. EUR. Nyní dle dat Dun & Bradstreet dosahuje obratu 419 mil. USD! To je růst již z obrovských čísel, a to během cca 2 let. To svědčí o potenciálu trhu s kvalitními konzervami pro psy a o výhodnosti investovat do něj, dokud takto roste.
Našim oborem je maso. A když pečete čisté maso, protein se zmenší a vypustí okolo tekutinu, která může být zahuštěna, ale je izolovaná od masa. Pro značku LOUIE je toto vyhovující, ale některé privátní značky chtějí zcela homogenní strukturu, které lze dosáhnout jen technologickými aditivy. Nad dosažením podobné struktury jsme pracovali několik měsíců a nyní se nám to podařilo. Navázali jsme i veškerou tekutinu.
V rámci našeho výzkumu se podařilo pokročit s postupem odstraňováním kávové chuti a barvy z kávového oleje získávaného ze sedliny. Tento postup by měl stát cca 0,75 Kč na 1 litr oleje, takže se stále držíme toho, že při vstupní surovině zdarma by mohl být olej velmi dobrou a ekologickou alternativou jiných kuchyňských olejů.
Aktivně rozšiřujeme náš sortiment a první z položek, lososový a lněný olej jsme již obdrželi v podobě vzorků k vytvoření produktových fotografií.
9. 6. 2025
Jako každý měsíc jsme pro vás připravili report našich podnikatelských aktivit.