9. 9. 2025
Ačkoliv jsme se od začátku našeho projektu v roce 2022 vždy soustředili na to, že to "nejprve musí fungovat" a až potom být hezké, dostali jsme se do fáze, kdy je i reprezentativnost provozu jedením z důležitých faktorů. Proto jsme se rozhodli podniknout kroky k rekonstrukci fasády výrobní haly v Žabčicích a jejímu natření na fialový odstín typický pro naši značku LOUIE. Loga Louie budou rovněž na všech zvenku viditelných stranách nemovitosti.
8. 9. 2025
Zákazníci poptávající privátní značky jsou velmi nároční a poptávají různé struktury. Vlastním vývojem a kombinací tužících aditiv jsme dosáhli struktury pevného a pružného "karbanátku" z mletého masa, který drží objem a při tlaku pruží a nerozpadá se. Ačkoliv to není cesta, kterou bychom se chtěli vydávat v případě LOUIE, ovšem v sekci privátních značek jsou poptávky všelijaké.
6. 9. 2025
Přibližuje se datum, kdy nám doručí plničku a narážku konzerv na mechanickém principu, která nám v podstatě ve sféře výroby konzerv vyřeší všechny problémy z pohledu plnicích kapacit.
Vzhledem k tomu, že však bude jedna na obě linky (73 mm a 99 mm průměr), potřebujeme rekonstruovat i celou organizaci pásových dopravníků. Započali jsme tedy právě na návrhu uspořádání a následně konstrukci objednáme.
Příprava na instalaci nové plnicí sestavy zahrnuje i objednávku nových překlapěčů a vah. To nám umožní opět snížit výdaje na mzdy.
4. 9. 2025
Na základě přání jednoho z našich B2B klientů jsme se rozhodli, že započneme vývoj kapsiček pro psy se zip lock. Ačkoliv je to na první pohled jednoduché, setkáváme se zde s několika problémy.
Termostabilitu zip-lock uzávěru musí garantovat dodavatel prázdného obalu. Tu nyní budeme testovat v našich sterilizačních podmínkách. Při plnění však vzniká problém, kdy se směs může dostat do linie zámku. navíc tuto je potřebné před sterilizací zavřít a zajistit, aby se během sterilizace neotevřela a při burných procesech vaření se do zámku nedostalo maso, které by potom znemožnilo jeho uzavření. Toto vše se chystáme testovat.
29. 8. 2025
Sortiment LOUIE se dočká po představení nových druhů pro kočky brzy i obnovení sortimentu pro psy. Některé položk budeme vyřazovat a naopak nahrazovat novými, popř. osvědčené produkty začneme vyrábět v různých velikostech.
26. 8. 2025
V pátek jsme byli informováni, že jsme vyhráli tender na zakázku výroby Private Label v hodnotě cca 30 mil. Kč ročně.
24. 8. 2025
Dnes jsme opět překonali náš eshopový rekord, a to konkrétně cifrou 1 536 270 Kč v objednávkách za den. Našim cílem je takový výsledek stabilizovat.
20. 8. 2025
Začíná nám růst podíl nových zákazníků na e-shopu, a to přímo o 67 % v porovnání se včerejškem. To může být jeden z prvních příznaků efektivní brandové kampaně.
20. 8. 2025
Surovina od nového dodavatele - losos - bez obsahu drobných kůstek výrazně zrychluje produkci. Zatímco dříve používaná surovina u tohoto druhu masa kostičkami často ucpávala plničku, nová surovina umožňuje plnit bez přestávek.
20. 8. 2025
Doposud jsme vyráběli primárně ze suroviny českého nebo polského původu. Nyní se nám podařilo vyjednat zajímavé podmínky s dodavateli z Beneluxu, kdy se cenově dostáváme i pod úroveň dodavatelů z Polska a prozatimní dodávky hlavně vykazují znatelně lepší kvalitu a konstantní analytické hodnoty.
20. 8. 2025
Normální reakční doba na velkou brandovou kampaň je v řádu týdnů, než se vytvoří povědomí o značce. U Dědolesu se první nákupy dostavily cca po týdnu. My již nyní pozorujeme nárůsty objednávek, aniž bychom dělali agresivní slevovou kampaň. Dnes k současné hodině evidujeme v CZ 70% nárůst oproti včerejšku.
14. 8. 2025
Se španělskou společností, jednáme již déle než rok (od Interzoo) o výrobě původního soupisu zboží, který by mohl představovat až 60 mil. Kč ročně. Nyní jsme od nich obdrželi první objednávku na první položky.
14. 8. 2025
Kreativy pro tvorbu nové reklamní kampaně LOUIE byly dokončeny. Spouštíme ji už zítra!
I naši B2B partneři očekávají, že reklamní kampaň na LOUIE zvedne poptávku. Proto jsme včera doručili větší naskladňovací objednávku do sítě Zvěrokruh.
Tak jako jiní B2B partneři, se i SuperZoo připravuje na naši kampaň naskladněním LOUIE. Objednávku vykryjeme v co nejkratším čase.
14. 8. 2025
Z dřívejších dob, kdy jsme před zpracováním surovinu rozmražovali, jsme nastavovali delší fáze výdrže při sterilizačním cyklu z důvodu opatrnosti, jelikož se v rozmražené surovině mohly množit patogeny. Nyní však zpracováváme rovnou zmraženou surovinu, a tak toto riziko nehrozí. Zkrátili jsme proto sterilizační cyklus.
8. 8. 2025
Vlivem agresivních kampaní jsme za červenec dosáhli našeho rekordu 17 396 750 Kč vyexpedovaného zboží.
1. 8. 2025
První pořádný zátěžový test našeho eshopu nám ukázal, že musíme zefektivnit náklady na dopravu. Proto jsme metodou větších zásilek snížili počet balíků na objednávku až k indexu 1,1 ks z původních 1,35.
Zároveň vzhledem k masovému nárůstu počtu zásilek na eshopu zahajujeme jednání s dopravci o snížení cen. Rádi bychom se dostali až o 20 % níž.
1. 8. 2025
V rámci hledání úspor, zrychlení, ale i eliminace reklamací se nám naskytla možnost vlastních svozů eshopových zásilek na Jihlavské depo GLS. To by zrychlilo dodání až o půl dne, jelikož zboží jinak čeká na místním depu na hromadný svoz, sníži to riziko reklamací, protože se sníží počet operací, které s balíkem provádí externí firma a od 450 zásilek denně to vytvoří i úsporu.
1. 8. 2025
Ve studiu byla nahrána reklamní písnička pro naši kampaň LOUIE. Slovo "LOUIE" se v ní opakuje snad ještě víc než v reklamě "Dedoles" název jejich značky. :)
24. 7. 2025
Nově se LOUIE rozšíří na 90 prodejen ALBERT! Už máme informaci na kolik prodejen se rozšíří listing LOUIE v síti ALBERT. Čekali jsme v druhé fázi 30, možná 40 marketů. Je to ale rovnou 90 prodejen! Snad to brzy budou všechny Alberty v Česku.
24. 7. 2025
Etikety na nové konzervy pro kočky jsou hotové. Obsahují veselejší design s ilustracemi. Prozradím Vám, že podobné vylepšení bude čekat i etikety konzerv pro psy.