Na základě přání jednoho z našich B2B klientů jsme se rozhodli, že započneme vývoj kapsiček pro psy se zip lock. Ačkoliv je to na první pohled jednoduché, setkáváme se zde s několika problémy.
Sortiment LOUIE se dočká po představení nových druhů pro kočky brzy i obnovení sortimentu pro psy. Některé položk budeme vyřazovat a naopak nahrazovat novými, popř. osvědčené produkty začneme vyrábět v různých velikostech.
V pátek jsme byli informováni, že jsme vyhráli tender na zakázku výroby Private Label v hodnotě cca 30 mil. Kč ročně.
Dnes jsme opět překonali náš eshopový rekord, a to konkrétně cifrou 1 536 270 Kč v objednávkách za den. Našim cílem je takový výsledek stabilizovat.
Začíná nám růst podíl nových zákazníků na e-shopu, a to přímo o 67 % v porovnání se včerejškem. To může být jeden z prvních příznaků efektivní brandové kampaně.
Surovina od nového dodavatele - losos - bez obsahu drobných kůstek výrazně zrychluje produkci. Zatímco dříve používaná surovina u tohoto druhu masa kostičkami často ucpávala plničku, nová surovina umožňuje plnit bez přestávek.
Doposud jsme vyráběli primárně ze suroviny českého nebo polského původu. Nyní se nám podařilo vyjednat zajímavé podmínky s dodavateli z Beneluxu, kdy se cenově dostáváme i pod úroveň dodavatelů z Polska a prozatimní dodávky hlavně vykazují znatelně lepší kvalitu a konstantní analytické hodnoty.
Normální reakční doba na velkou brandovou kampaň je v řádu týdnů, než se vytvoří povědomí o značce. U Dědolesu se první nákupy dostavily cca po týdnu. My již nyní pozorujeme nárůsty objednávek, aniž bychom dělali agresivní slevovou kampaň. Dnes k současné hodině evidujeme v CZ 70% nárůst oproti včerejšku.
Se španělskou společností, jednáme již déle než rok (od Interzoo) o výrobě původního soupisu zboží, který by mohl představovat až 60 mil. Kč ročně. Nyní jsme od nich obdrželi první objednávku na první položky.
Kreativy pro tvorbu nové reklamní kampaně LOUIE byly dokončeny. Spouštíme ji už zítra!
Z dřívejších dob, kdy jsme před zpracováním surovinu rozmražovali, jsme nastavovali delší fáze výdrže při sterilizačním cyklu z důvodu opatrnosti, jelikož se v rozmražené surovině mohly množit patogeny. Nyní však zpracováváme rovnou zmraženou surovinu, a tak toto riziko nehrozí. Zkrátili jsme proto sterilizační cyklus.
Vlivem agresivních kampaní jsme za červenec dosáhli našeho rekordu 17 396 750 Kč vyexpedovaného zboží.
První pořádný zátěžový test našeho eshopu nám ukázal, že musíme zefektivnit náklady na dopravu. Proto jsme metodou větších zásilek snížili počet balíků na objednávku až k indexu 1,1 ks z původních 1,35.
V rámci hledání úspor, zrychlení, ale i eliminace reklamací se nám naskytla možnost vlastních svozů eshopových zásilek na Jihlavské depo GLS. To by zrychlilo dodání až o půl dne, jelikož zboží jinak čeká na místním depu na hromadný svoz, sníži to riziko reklamací, protože se sníží počet operací, které s balíkem provádí externí firma a od 450 zásilek denně to vytvoří i úsporu.
Ve studiu byla nahrána reklamní písnička pro naši kampaň LOUIE. Slovo "LOUIE" se v ní opakuje snad ještě víc než v reklamě "Dedoles" název jejich značky. :)
Nově se LOUIE rozšíří na 90 prodejen ALBERT! Už máme informaci na kolik prodejen se rozšíří listing LOUIE v síti ALBERT. Čekali jsme v druhé fázi 30, možná 40 marketů. Je to ale rovnou 90 prodejen! Snad to brzy budou všechny Alberty v Česku.
Etikety na nové konzervy pro kočky jsou hotové. Obsahují veselejší design s ilustracemi. Prozradím Vám, že podobné vylepšení bude čekat i etikety konzerv pro psy.