26. 5. 2025
Součástí migrace výrobního řízení do IS Pohoda bude i tvorba nových parametrů položek, a to konkrétně hrubý protein, hrubý tuk, hrubá vláknina a vlhkost, to vše v návaznosti na každý příjem suroviny dle NIR analýzy náhodně vyřezaných vzorků a s návazností na každé jedno číslo přijaté šarže.
To nám umožní do budoucna doslova na pár kliknutí analyzovat, od kterého dodavatele nám může chodit surovina např. o 2 % levnější, ale s o 9 % vyšší vlhkostí a zdánlivě nižší cena je tak jen dojmem. Momentálně se tyto údaje vyhodnocují ručně jednou za určité období, toto nám umožní jednoduchým seřazením všech šarží např. dle parametru "vlhkost" sestupně určit, která čísla šarží (dodavatele) se pohybují nejčastěji v kvalitním či nekvalitním intervalu!
26. 5. 2025
Ačkoliv jsme měli původně instalovaný výrobní software Vyraex, zjistili jsme, že náš účetní systém Pohoda je schopen všechny naše požadavky na výrobní software po určitých úpravách také uspokojit. Abychom centralizovali úložiště dat, tedy migrujeme s výrobním řízením do IS Pohoda.
26. 5. 2025
Jeden z našich Private Label klientů vyslovil požadavek na produkt homogenické konzistence, kdy ovšem vlhkost nebude absorbována do tvrdé "masové" formy produktu, ale do nadýchané měkké "kaše" až "paštiky". Vyvíjíme tedy produkt podobné konzistence.
26. 5. 2025
Zejména pro výrobu naší značky LOUIE se nám podařilo nalézt dodavatele standardizované hovězí suroviny již v předpřipravených blocích. Odpadne nám tedy z velké části nutnost míschat druhy masa samostatně, od čehož očekáváme zvýšení produkce.
26. 5. 2025
Našim kolegům se podařilo vybrat nové typy aditiv, které zachovávají kvalitu a na značce LOUIE při současném objemu výroby ušetří 200-300 000 Kč v nákladech měsíčně. Tuto změnu implementujeme okamžitě.
26. 5. 2025
Po otestování na Německém e-shopu a přípravě backendu na EUR i CZK měny jsme dnes zmigrovali i Slovenský e-shop na Shopify! Tato platforma je podstatně rychlejší a lepší než naše dosavadní řešení.
20. 5. 2025
Právě jsme s předstihem vyplatili další emisi dluhopisů v rámci naší skupiny. Jedná se emisi o původně upsaném objemu cca 15 mil. Kč.
20. 5. 2025
Naši značku LOUIE pravděpodobně čeká zásadní změna. Vzhledem k tomu, že se naše receptury s prebiotiky osvědčily víc, než jsme čekali, zvažujeme doprodej stávajících zásob a spotřebování etiket a tuto přísadu použít do veškerého LOUIE, jako nosný znak naší značky.
20. 5. 2025
Žádost o schválení našeho revolučního kávového oleje coby potraviny nového typu byla formálně schválena. Nyní si EFSA vyžádala testy stability "shelf life" trvanlivosti. Provedeme je ve "zrychleném" režimu, kdy se vzorky budou inkubovat 6 měsíců a následně se interpolují zjištění na celkovou dobu garantované trvanlivosti.
18. 5. 2025
Prvotní testy s novými pojidly, které stojí méně než polovinu oproti v současnosti používanému agaru dopadly pozitivně. Dokonce se zdá, že by nám mohly přiblížit texturu výrobku pro "kopírování" privátních značek dříve vyráběných u LandGuth.
Abychom vyhověli požadavkům FEDIAF, objednali jsme nový premix pro privátní značku našeho momentálně největšího otevřeného projektu. Tento premix jsme již obdrželi a započneme testovací výrobu.
9. 5. 2025
To nejdůležitější z dubna! Nemáte čas poslouchat hodinu a čtvrt dlouhý webinář ALEMAR, ale zajímají Vás ty nejdůležitější novinky? Poslechněte si je tady!